Close

Vrijwilliger: Assistent Financiële Administratie

Hou je van cijfers én boeken?

Ter ondersteuning van de boekhouder en de eigenaar zoeken we dringend 1 a 2 mensen die zich wekelijks minimaal één (maar liefst twee) dagdeel/dagdelen per week willen bezighouden met de administratie (momenteel een hele klus vanwege de gigantische stijging van de webshopbestellingen). Het werk kan bij ons op kantoor gedaan worden of thuis, eigen laptop is daarbij handig. Je kunt je eigen werktijd indelen in overleg met de eigenaar. We werken met het boekhoudprogramma Snelstart.

 

Taken boekhoud assistent:

  • Invoeren webshopbestellingen in verkoopadministratie
  • Coderen en invoeren facturen inkoop
  • Invoeren kas
  • Controleren en corrigeren ingevoerde bankafschriften
  • Aanmanen achterstallige debiteuren
  • Verwerken boekenbonnen en VVV bonnen
  • En andere administratieve klusjes naar wens 

Je hebt:

  • Ervaring of interesse in boekhouding of administratie
  • Gevoel voor cijfers en boekingen
  • basiskennis van computers, iPad en software

Je bent:

  • zelfstandig en betrouwbaar
  • accuraat en verantwoordelijk
  • zorgvuldig, discreet en gewetensvol
  • van plan minstens een half jaar te blijven

Je krijgt

  • werkervaring in financiële administratie, die evt kan leiden tot betaald werk elders (al bij 2 eerdere vrijwilligers gebeurd)
  • een gezellige werksfeer met een geweldig team in een bijzondere winkel
  • kennismaking met het boekenvak
  • reiskostenvergoeding (binnen regio Utrecht) & verzekering
  • gelegenheid om mee te gaan naar evenementen in het boekenvak
  • gratis toegang tot literaire en andere evenementen
  • gratis leesexemplaren van nieuwe boeken
  • 20% korting op aanschaf artikelen in Savannah Bay
  • kerstpakket en verjaardagscadeautje

Voor alle taken en vacatures geldt uiteraard dat je uitgebreid wordt ingewerkt. Savannah Bay heeft een verzekering voor al haar vrijwilligers.

Interesse?

Stuur een mail met je CV en motivatie en concrete beschikbaarheid naar sabineganzevoort@savannahbay.nl, dan nemen we z.s.m. contact met je op voor een kennismakingsgesprek.